Binnen 5 werkdagen geleverd

30 dagen bedenktijd

Gratis bezorging en retourneren

Heb je ons nodig?

Wij zijn 24/7 bereikbaar!

kies onderwerp

Meest gestelde vragen

Op de pagina veel gestelde vragen kan je de antwoorden vinden van vragen die vaak gesteld worden. Klik op de vraag waarvan je het antwoord wilt weten en het antwoord verschijnt onder de vraag. Staat je vraag niet tussen de veel gestelde vragen neem dan contact op met onze klantenservice!

bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Via Sortio Home kan je eenvoudig en veilig online bestellen. Hiervoor plaats je het gewenste product(en) in de winkelwagen. Daarna kan je het gehele bestelproces doorlopen. Mocht je vragen hebben of niet in de gelegenheid zijn om een online bestelling te plaatsen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt via Sortio Home op verschillende methodes betalen. De verschillende betaalmogelijkheden zijn: IDEAL, Bancontact, Creditcard, Klarna, Paypal of bij levering. Meer informatie over de betaalmogelijkheden kan je vinden via de betaalmogelijkheden pagina.
Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?
Alle prijzen op Sortio Home zijn inclusief btw. In je winkelwagen kan je gemakkelijk het betaalde btw-bedrag terugvinden. Op de factuur is het btw bedrag zichtbaar. Zakelijke klanten kunnen hun bedrijfsgegevens op de factuur zetten, zodat zij het btw-bedrag kunnen terugvragen.
Wat is de garantie op de producten?
De gestelde garantie bedraagt 2 jaar op de producten. Uitsluitend op producten waarbij anders is gemeld. Bij de productspecificaties kan je de geldende garantietermijn vinden. Wanneer je aanspraak wilt maken voor een garantie verzoek kan je deze kenbaar maken bij onze klantenservices. Wij vragen om dit schriftelijk te doen via de mail. Het emailadres is info@sortiohome.nl. De volgende omstandigheden zijn uitgesloten voor garantie: – Normale slijtage door gebruik -Wanneer de originele aankoopfactuur niet meer aanwezig is of deze onleesbaar is gemaakt -Wanneer de producten onzorgvuldige zijn gebruikt -Wanneer er sprake is van beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid -Wanneer er sprake is van (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.) -Wanneer er herstel of andere werkzaamheden aan het artikel zijn uitgevoerd, zonder voorafgaande toestemming van Sortio Home.

bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten voor grote artikelen??

Op alle grote producten zoals banken, boxsprings en fauteuils worden bezorgd door de leverancier middels een gespecialiseerd transportbedrijf. De bezorgkosten voor grote producten is gratis. Voor leveringen in België en de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend van € 24,95.

Wat is het bezorg gebied?

In principe bezorgd Sortio Home enkel in Nederland en België. Voor de Waddeneilanden en België wordt er een kleine toeslag gerekend. Mocht je graag onze artikelen willen ontvangen in een ander land neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen onze uiterste best doen om een oplossing te zoeken.

Wat zijn de bezorgkosten voor de kleinere artikelen?

Bestellingen van kleinere producten zoals decoratie, verlichting en klein meubelen worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL of GLS. Hiervoor wordt standaard €6,95 verzendkosten berekend.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van alle artikelen is tussen de 1 en 3 weken. Wanneer de levertijd afwijkt zal dit worden aangeven op de website.

Tot waar wordt mijn bestelling gebracht?

Alle bestelling worden geleverd tot de drempel van de eerste deur. Mocht je de producten geleverd willen hebben op een andere etage of passen de producten niet door de deur. Neem dan van tevoren contact met onze klantenservice op. Wij zullen kijken of er een oplossing mogelijk is. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.

Wat moet ik doen als de bezorgers/aflevering gemist heb?

Je dient op de afgesproken dag en tijdstip thuis zijn. Mocht je niet aanwezig zijn wanneer onze bezorger bij je langs is gekomen, zal één van onze klantenservice medewerkers zo snel mogelijk contact met je opnemen. Voor het niet in ontvangst nemen van de producten op de afgesproken tijd en dag, zullen er retour en nieuwe verzendkosten inrekening worden gebracht aan de klant.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Je kan grote artikelen uiterlijk 3 dagen voor het afgesproken bezorgafspraak wijzigen. Wanneer de wijziging te laat is doorgegeven of wanneer er verkeerde adresgegevens zijn doorgegeven zullen er kosten in rekening worden gebracht.

retourneren

Wat moet ik doen als mijn levering is beschadigd?

Wanneer je bestelde producten beschadigd zijn afgeleverd, verzoeken wij je zo snel mogelijk binnen 14 dagen je schademelding kenbaar te maken bij onze klantenservices per mail. Wij zullen gezamenlijk naar een oplossing zoeken. Het email adres waar de melding naar toegestuurd kan worden in klantenservice@sortiohome.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder reden van opgaven annuleren. Je kunt de retour zending aanmelden via (retouren@sortiohome.nl). Bij het aanmelden van de retourzending zal het retourformulier moeten worden toegevoegd. Het retourformulier zal ook moeten worden toegevoegd bij de zending. Wanneer de retourzending niet is aangemeld via de mail met het bijhorende retourformulier en er geen retourformulier bij de zending zit, kan helaas de retourzending niet in behandeling worden genomen. Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag retourneren. Het retour bedrag kan je uiterlijk binnen 30 dagen op je rekening ontvangen. Voor meer informatie over het retour sturen van producten verwijzen wij je door naar de pagina ruilen en retourneren.

Over ons

Wie is Sortio Home?

Sortio Home is een complete webshop, waar je alles vindt voor wonen. En 100% van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Zo hoef je nooit onnodig lang te wachten op je nieuwe meubels. Wat Sortio Home van andere webshops onderscheidt, zijn twee dingen: de prijs/kwaliteitverhouding en onze service. Dat zegt iedereen, maar wij kunnen het ook echt waarmaken. Sortio Home draait al wat jaren mee in de meubelbranche. We hebben dus heel wat meubelen gezien, beoordeeld en verkocht. Daardoor kunnen we de kwaliteit van ons aanbod uitstekend inschatten. Diezelfde ervaring maakt het mogelijk om de prijzen zeer scherp te houden. We weten waar we het beste kunnen inkopen. En we hebben bepaald hoe we zo efficiënt mogelijk kunnen werken. Daardoor maken we geen onnodige kosten, en dat merk jij in de prijs. Wij werken direct samen met de fabrikant, hierdoor kunnen wij scherpe prijzen bieden. Wij hebben een breed scala aan meubels. Door goed naar onze klanten te luisteren, weten we ook als geen ander wat jij van ons verwacht. Kennis waar onze medewerkers nog dagelijks gebruik van maken om jou optimaal van dienst te zijn. En als je zo naar onze reviews kijkt, dan doen we dat best succesvol.

Hoe is jullie bereikbaarheid?

Je bent 24/7 welkom in onze online winkel. En daar kun je zo lang doorbrengen als je wilt. Je kunt dus op je gemak je interieur samenstellen. Precies wanneer het jou uitkomt. Heb je tijdens het winkelen nog vragen? Of wil je weten wat de status van je bestelling is? Wij staan iedere dag klaar om je verder te helpen. Stel je vraag per telefoon, e-mail, webchat of een van onze sociale mediakanalen, en je krijgt van ons altijd een deskundig antwoord.

Leveren jullie ook aan bedrijven?

Wij leveren naast consumenten ook aan bedrijven zoals, hostels, hotels, bed and breakfasts, maar ook aan vastgoed eigenaren die de panden gemeubileerd wilt verhuren. Als je hierin interesse hebt, neem dan contact op met ons via b2b@SortioHome.nl en vraag vrijblijvend een offerte op!

how to capture emails